Wednesday, June 10, 2009

Selamat Menunaikan Umrah....





Post kali nie lambat dua hari sudah...maksud aku mak, bapak ngan nenek yg aku panggil mamatua sudah pun tiba di Madinah tuk menunaikan umrah selama lebih kurang 7 hari. Jadi kalau diikutkan sudah dua hari mereka di sana..semoga mereka sentiasa sihat sejahtera hendaknya di sana tuk membuat amal ibadah sambil melawat tempat2 yg bersejarah...
Banyak sebenarnya aktiviti yg telah berlaku selama seminggu aku bercuti nie...sebelum mak, bapa n mamatua aku berangkat ke Tanah suci kami ada skit membuat kenduri doa selamat tapi malangnya masa tu aku terlupa ambil gambar sebab sibuk kenduri ler...heheh...pastu petangnya pulak bungsuku ajak kami ke 1Borneo so kami pun jalan ler ramai2...sebenarnya saja ajak cousin2 aku yg kecil2 ni main game...seronot banget dorang....hehehe
nilah muka2 budak-budak yg kesukaan main game di 1Borneo

Manakala pagi before mama, bapa and mamatua berangkat ke Tanah Suci kami sempat lagi belajar membuat Tausa Piang. Bungsu Ros aku yg ajar nie...wow...sedap ...aku ada jugalah tolong skit masa uli tepung tu...teror nie bungsu aku buat bleh buka bakery nie...hehehe
cara2 membuat kuih tausa....

then pas hantar mama, bapa n mamatua di airport Bungsu Sauya plak bawak kami lagi ke 1Borneo so aku n hubby pun jalan lagi...kali nie ke Kamdar tengok kain langsir...ada sales and cantik2 tapi tak tau nak beli yg mana n berapa meter sebab rumah baru tu belum disukat lagi tingkap n sliding doornya...takut nnt beli tapi tak cukup...heheh . Masa kami di Kamdar , hubby bawa cousin2 ku main games...malas dia mau turut serta kami...heheh


1 comments:

Nora said...

byk betul xtvt ko mareQ di masa cuti. hahaha! anyway, slamat bercuti skolah yer cikgu ;)