Wednesday, June 3, 2009

Happy Birthday Bibi.....

Jam 12 malam nnt genaplah 15 tahun umur adikku yg bungsu...
begitu cepatkan masa berlalu....
seingat aku masa dia baru lahir aku masa tu form 3...
sekarang aku dah 30 tahun....heheheh...

Bsok dia bercadang menjemput beberapa org kawannya datang ke rumah tuk menyambut harijadinya itu...maka tadi aku, hubby dan diapun pergi ke secret recipe tuk beli kek...mula nak order coklat banana tapi takda stok plak...jadi kami pun tukarlah ke coklat indulgence...oklah tu...

nilah rupa kek tu...esok baru leh makan kek ni....heheheh...tak boleh potong lagi so dalam dier esoklah baru dapat gambar....

bawah nie plak adalah spageti yang aku masak semalam..hehehe hari nie baru ada masa mau kasi blog ....malas punya pasal so masaklak spageti nie...senang jer nak buatnyer...
cuti sekolah nie rasanya macam banyak makan plak..yelah takda apa nak dibuat....
besok pun ada makan2 lagi tengahari di rumah mak aku..yelah adik aku kan jemput kawan2 dia dtgg esuk tuk menyambut harijadinya...mak kata nak masak laksa penang...malamnya plak mak mertua aku plak nak buat kenduri pas tambah rumah...so ader lagi makan2...cemaner nak kurus nie...asyik makan jer...sempena mak n bapa aku nak berangkat umrah nie jadi hari Sabtu ni pun ada kenduri lagi kat rumah mak aku tuk doa selamat...so start esok sampailah sabtu aku bz daa....k ler kengkawan selamat bercuti aku ucapkan pada sesiapa yg bercuti cam aku nie...hehehe

2 comments:

Mimi said...

bestnya cuti panjanggg... Happy Bday to ur sister...

Tinee said...

wahx3!!!sedapnyerrr....jeles gitu...