Monday, July 6, 2009

Tag from Elcy

Firstly mau minta maaf banyak2 sama Elcy sebab lambat aku jawab nie tag....

Tag Yang Pertama

1. Bekas kekasih saya adalah : alah citer lama sudah...tapi dia satu school aku dulu2...rupanya dia minat aku masa aku form 1 lagi...

2. Saya sedang mendengar : Terlanjur cinta.. lagu Pasha Ungu feat Rossa
3. Mungkin saya patut: belajar bahasa mandarin- samalah macam Elcy
4. Saya suka : banyak benda...
5. Sahabat-sahabat baik saya : semua pun baik2...
6. Saya tak paham : kenapa mak bapa zaman sekarang suka ikut cakap anak mereka dan kalah dgn anak-anak...
7. Saya kehilangan : kawan baik- Ustazah Zailani dah pindah Kedah ikut suami
8. Ramai yang berkata : katalah apa saja kamu suka...
9. Makna nama saya : Nisbah
10. Cinta itu adalah : sesuatu yg indah
11. Di suatu tempat, seseorang sedang : bilalah mau abiskan PEKA SCIENCE nie....waaaa....
12. Saya akan cuba : jadi lebih baik dari hari ini (tiru Elcy lg)
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : sampai bila-bila...
14. Telefon bimbit saya : murah jer...
15. Bila saya terjaga dari tidur : saya cari telefon bimbit untuk tengok jam berapa ( sama gak macam Elcy...)
16. Saya paling meluat apabila : orang minta puji
17. Pesta/Parti adalah :Masa tuk berjumpa kawan2 atau saudara mara sambil makan-makan....
18. Haiwan yag paling comel yang saya pernah temui ialah : anak kucing (Lu'lu)
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :masa sama sekolah menengah and universiti
20. Hari ini : hari yang baik....
21. Malam ini saya akan : tidur
22. Esok pula saya akan : pergi sekolahlah mana lagi....
23. Saya betul-betul inginkan : anak ( doakan aku...)
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : masa mau pakai tudung ke sekolah
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : tuk beli barang ler....
26. Makanan Barat atau Jepun : dua-dua pun ok
27. Bilik yang terang atau gelap: bergantung kepada aktiviti
28. Makanan segera adalah : makanan yang boleh di beli dgn segera...hehehe
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? ok

Tag yang kedua
1. Apakah perasaan anda sekarang? biasa-biasak jak...
2. Saya nak makan? makanan yg sedap2
3. Saya tak suka? orang mengata di belakang saya...
4. Impian saya? pergi melancong ... huhuhu...
5. Haiwan yang saya tak suka? lipas, cicak dan haiwan yg seangkatan dengannya....
6. Saya harapkan? saya dapat mengendali lebih banyak perkara tanpa stress!!
7. Jika boleh putarkan masa? saya mau menikmati kehidupan yang dulu-dulu sekali lagi. BEST and no regret!! (ai... tercakap english pula)
9. Handphone saya adalah sebuah? pembantu peribadi saya.. hehehe( samalah Cy....)
10. Saya pernah bercinta sebanyak? malaslah mau kira.....hehehe
11. Kawan-kawan saya? ok jek....
12. Pernah dikhianati? sudah tentu
13. Apa yang hendak anda lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda? bagi pendapat anda...
14. Siapa yang anda nak Tag? saper jak yg berminat


0 comments: