Saturday, October 18, 2008

Bengkel Mencanting Batik





Hari Rabu lepas aku n beberapa org guru lain ikut taklimat dan bengkel mencanting batik...bukan apa ...gara-gara memenuhkan kad biru...almaklumlah belum cukup 7 hari berkursus..so untuk memenuhi 7 hari berkursus tu aku pun joinlah bengkel ni...best gak belajar mencanting batik nie...haaa hasil kerja aku yg bunga merah latar warna kuning tu...hehe..aku main hentam jak...mana ada aku lakar tu bunga trus jak aku tuang tu lilin atas kain tu...itulah jadinya...ok jugak bah kan...pastu keesokkan harinya kami kasi pixer and rebus tu batik tapi lupa plak ambik gambar time tu..Thanx to kak Rosnani yg sudi mengajar kami buat batik...kad aku pun dah penuh ada terlebih 3 jam lagi hehehe...pas nie dengar2 ada kursus masakan lagi...mau join gaklah, walaupun kad ku dah penuh..

2 comments:

The Lying Eyes said...

perlukan pekerja untuk mencanting batik. sekiranya ada bole hubungi saya di alamat khairul@kareer.com.my atau ditalian 03-79582743

suri said...

Nanie,ada kertas kerja utk kursus mencanting batik tak?Mama nak pinjam sbb nak buat utk kwn2 mama lak.Mama kat Melaka...tq